ett sego i sina bästa dar typ?

eller nått liknande typ? haha jag tänkte typ blogga för 4 timmar sen men massa kom emellan.
stört segt alltså..
har pratat med sandra i drygt 2.30h
sen snokat runt på andras bloggar i drygt 30 min
och den sista timmen har jag väl ödslat bort på något annat totalt oviktigt antar jag?

men nu bloggar jag iallafall :)
för det första tänkte jag berätta att jag spyr på det här äckliga vädret..
för det andra, jobbet var grymt idag - 71kr i dricks! tack!!
för det tredje, jag vill på bion med er guys. ska försöka fixa.
för det fjärde, svara på mina mess cccccppp
för det femte, dags för filmen cocktail nu?
för det sjätte, jag är hungrig!
& för det sjunde, jag är cool.

mimimi, det var allt för mig denna kväll.
kyss och smek / lowlow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback