hallå världen.

nu börjar våren komma :)
och det fina vädret tar överhand så nu blir det inte så mycket bloggandes vilket jag ändå har varot kass på den senaste tiden..
jag vet att jag tjatar om det men jag är så inne i min nya blogg så det är väl därför!
har väl funderat på att lägga ner den här ett antal gånger men varje gång så inser jag att det är så mycket skrivet i den som jag bara inte kan släppa över en dag? nej den här ska vara kvar och jag ska bli bättre på att blogga det lovar jag :)

hoppas att ni fortsätter hålla kolla ^^

förövrigt så mår jag jättebra och jag älskar livet mer än något annat nu :)
just nu rensar jag min garderob och det är najs, hittar massa kläder man har glömt bort (A) och massa kläder med prislapparna kvar på? haha söt man är ibland alltså.
men nu måste jag fortsätta för annars blir jag aldrig klar.
imorgon börjar jag klockan halv 4 på min praktik!
hur skönt är inte det liksom, vääärsta sovisen ;)

kysssss alla sniggingar / lowlow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback