hej allla glada

krök hemma hos johan i viksberg ikväll.
riktigt najs!
mycket trevligt folk och en jävligt snäll chaffis.
PONTUS!
någon skulle styra efterfest men nej när vi kommer till nykvarn
så är det helt dött :(
det belv ett nakenbad istället.
hihiih.
ohc just det, pratade med tooooooowa också.
massa mys.
ska dit och äta god mat och mysa någon dag :)
vilket jag verkligen ser fram emot
för det var alldeles för längesen..

johanna sleepar hos mig.
jag var en ond människa idag
som många andra dagar
inte okej.

förlåt folket / louise

Kommentarer
Postat av: Sarah

haha, louise är alltid en ond människa.

2008-08-02 @ 11:03:34
Postat av: Pontus

Nakenbad? och så ringer ni inte mig?! Vad är det här!?

Postat av: Antonia

Ondska är ditt andra namn ;)

2008-08-03 @ 11:02:32
URL: http://antoniai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback