naken i min säng

kul låt, verkligen!
nej men nu sitter jag här i min säng (läs rubriken) och funderar på en massa saker.
men mest på vad jag ska ha med mig på kryssningen imorgon
för det känns som ett viktigt problem?
äh kul jag är.

men ååååh. lycklig människa jag blev nu?
min syster vill ha skjuts hem :O
jag vägrade men då börjar hon att muta mig..

S - du får hundra spänn
L- nej moppen är blöt och jag orkar inte klä på mig
S - skärp dig louise, du får hundra spänn
L - men nej, orkar inte!
S - 150
L - nej
S - 200!!!
L - men neeeej, orkar inte
S - skämtar du, 200 spänn?
L - nej orkar inte.
S - 250 kronor och en drink på båten?
L - deal

vilken jävla förhandlare jag är ;)
sug på den ni.

over and out / louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback