okej, hon drar från mig.

PÅ RIKTIGT ALLTSÅ.
min brud, en av mina bästa vänner åker till usa den 21/8-08.
antonia heter hon.
och antonia hade avskedsfest i lördags.

en bag in box rosé, cider och minttu satte fart på kvällen vill jag lova.
det var tema USA såklart ;)
jag var sandy i grease.

det var både nytt & gammalt folk men lika trevligt för det :)
jag hade jättekul och hoppas att hon också hade det.
synd bara att det var någon fattig människa som snodde min mobil laddare :(
om det nu inte skulle vara så att den har gömt sig på ett himla konstigt ställe i antonias hem.
menmen..

brudar


kanske den bästa outfiten ;)?


johanna aka ciggis


indianerna sofia & towe


jag


orkar inte mer nu.
det är segt.
kolla bilddagboken eller facebook.
det lär finnas bilder :)

natti natti / louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback