2008 is over

årets bästa: sommarlovet, like always
årets värsta: alla tråkiga besked
årets händelse: det var så mycket så går inte att nämna något speciellt
årets resa: hmmm, måste nog bli orsa med tjejerna!
årets fest: pontus & davids
årets dag: hela sommaren var som en enda lång underbar dag
årets present: min vinterjacka, just love it
årets person: janine, vi kom varandra så mycket närmre
årets låt: eagle eye cherry - save tonight
årets film: mamma mia
årets bok: mia törnbloms självbiografi
årets kyss: mm det var den där........
årets ord: anus & bebis
årets mysigaste: alla nya vänner
årets längtan: jag har allt jag behöver
årets månad: juli helt klart, allt hände
årets beroende: musik
årets vill ha: ett sista bra sommarlov, vilket jag fick!
årets frisyr: långt och tråkigt
årets vårminne: alla stunder ute i solen på vacksta
årets sommarminne: våra sommarnätter.
årets vinterminne: snöbollskriget med janine, jesper & rasmus :)

Kommentarer
Postat av: Janine

Och det är jag sååå glad för, för du är guld värd (L)

2008-12-29 @ 20:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback