cybertown

idag åkte vår klass till riksidrottsmuséet i stockholm & sen efter det åkte vi vidare till cybertown och körde laserdome :-) hur kul som helst och mitt lag vann, såklart! och jag själv blev rankad sex. woohoo!
och lunchen blev ju såklart på vårt china häng i zinken. mihiih. det är typ vårt bästa?
sen strosade jag runt lite i södertälje & tittade efter julklappar, galet svårt att hitta det man söker och ännu svårare är det att hitta det om man inte vet vad man letar efter ;)

nu sitter jag och väntar på måten och det blir korvstoganoff med ris, rätt gott faktiskt. men jag är mest sugen på bubbelvatten :-)
och efter maten måste jag göra mitt herkules arbete klart, oj vilken stor lust jag har med det eller kanske inte?


/ louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback