det blir inte alltid som man tänkt sig

johanna kom hem till mig runt 7 och vi var grymt taggade, vi mötte upp sarah och sen gick vi hem till magnus :) kvällen bjöd på ölspelet, bussen, singstar och massa annat skoj! jag diggade ju iofs singstar mest, kanske märktes??? sen var det ju iofs tänkt att vi skulle åka hem till gab som styrde men efter busskrångel och mycket om och men så stannade vi kvar hos magnus. folket började röra på sig runt halv 2? men jag raggade sovplats, smart drag louise! och imorse, tro det eller ej men då glider magnus in med tårta till oss, kan det bli bättre frukost än så? riktigt fint.
skönt att vi "sov" bort hela dagen också, egentligen hatar jag ju sånt men det var riktigt skönt faktiskt & sen så skulle jag ändå inte göra något spec innan klockan 2, då åkte jag och sis in till södertälje och handlade massa julklappar. känns skönt att vi i stort sätt är klara med det nu.

det känns som att det togs mycket bilder igår så ni som har får gärna skicka, här är iallfall en som jag tog från carolinas bilddagbok. / louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback