efter en kväll på jobbet

med massa julmat, roligt folk & karaoke så är jag äntligen hemma :-)!
jag tyckte att jag  var jättesmart som tog med min kamera och ställde den under baren så att jag skulle kunna ta mycket bilder, synd bara att det var så mycket att göra så det inte blev  några bilder.. jaja, det får bli en annan gång :)

imorgon skulle jag egentligen vilja sova typ halva dagen eller nått sånt, bara ta det lugnt och vila upp mig men icke sa nicke för imorgon måste jag plugga f.ek eftersom att vi har prov på måndag och jag louise fäldt har noll koll på vad?
suck.


/ louise

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha visste inte om ja ska svara på min blogg eller din är lite lost :p Men min msn är [email protected]. Din då? :)

2008-12-07 @ 20:46:12
URL: http://skagerbergs.blogg.se/
Postat av: Andreas

snygging har du färgat håret:O??

2008-12-09 @ 18:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback