måndag & tisdag

igår började dagen med att jag tog tåget upp till huvudstaden för att springa runt i lite affärer och träffa madelene :)
det var jättemysigt att träffa henne och vi hade lagomt kul när vi sprang runt och hoppade av & på tåg... haha sweet!
väl hemma slog jag och sis in massa juklappar och granen kläddes, lite julkänsla till folket iallafall.
och just ja, innan jag träffade madelene så sprang jag runt själv och tittade lite.. och vem sprang jag på om inte danny? han som alltid ser så glad ut och jaaa... men nej inte då inte, sur som en citron. buuu!

och idag har jag och pappa åkt runt på massa olika ställen för att köpa de sista julklapparna och det funkade bra :)
sen fick jag slå in de också, tråkigt att göra det utan sis för det ska liksom vara vi två <3
efter det begav jag mig hem till min sis place för att hör och häpna nu gott folk, diska! hon är sanslöst dålig på allt som har med städa att göra.. haha lovely.
och sen nu efter det så har vi myst här hemma hos mamma, alla vi barn ska sova här i natt :)

nu ska jag lyssna på lite musik och mysa.
GOD JUL & GOTT NYTT ÅR

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha jaa men jag lovar att han hade en bomb i väskan...;P

2009-01-15 @ 08:39:29
Postat av: lowlow

hahahaahah jaaaa säkert!!!!! :-) tar att vi hoppade av ;)

Postat av: Madde

No kidding, vart hamnade vi, tullinge haha

2009-01-18 @ 09:44:53
URL: http://ammys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback