TAGGA RÅÅÅ

nu sitter jag here in my bed.
igår gick jag med mamma och co. till terrassen för att ta något att dricka..
när vi kommer dit ber såklart min syster mig om hjälp så då var det bara att börja jobba klockan 20.00 liksom, vi kom iallfall därifrån vid 12 tiden och då gick vi hem till carro och spelade uno med henne och bonden. massa kul!
kvart i 3 gick vi hem och heter man fäldt kan man hitta på rätt mycket saker så vi började städa sis lägenhet. och gosh va snyggt det blev (eller okej, jätte mycket snyggare än innan iallfall)  sen tyckte vi att det var en god idé att sova när klockan var 4.

tog en sovmorgon, gick upp och duschade och gick sen ner till centrum där jag mötte mami och gänget för att titta när idolerna sjöng :) jag fick faktiskt ingen riktigt känsla, eller jo när alice sjöng :) mmm

TAGGA NU FOLKET / LOUISE
gott nytt år


Kommentarer
Postat av: Janine

Åhh vill träffa dig me!

Vad sägs om en dejt snart? :)

Pusspuss <3 Massa kärlek!

2009-01-01 @ 19:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback