TAGGAD TILL TUSEN!!!

jaha, igår var jag som sagt med ellen :) och vi myste med chips & cola (A) hemma hos min sis. tittade på film och snackade massa skit och vi hade supermysigt. vid ett knallade vi hem till mig och låg och pratade till 3, halv 4?
idag då, vaknade och skjutsade ellen till bussen sen mötte jag & sis upp pernilla i centrum :)
fixade lite shit där och åkte sen till turinge för att spela match mot kvarnen.
det var liksom kvarnen mot "fansen" och det var skitkul faktiskt :-)
nu ligger jag här hemma i sängen och väntar på maaaaat, idag står terren för den. mums.
pasta kanske? vore inte helt fel :)
sen blir det att fixa sig och röra sig mot magnus i think, sen vidare till gab där det styrs.
ska bli grymt kul, är riktigt taggad

vi ses i dimman / lowlow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback