traditionsdag

dagen har varit mysig & rolig :)
temat var disney så vi byggde musses husvagn, ni vet?
det blev kanske inte riktigt som vi hade tänkt oss men ändå bra :)
och när vi står där och fixar med pepparkaksdelarna
så kollar jag in jonas & hultas pappersexemplar

louise: är det här era delar? varför har ni gjort två likadana? (håller upp två bilder)
jonas: för att bilen har två sidor, PUCKO!!!
louise: jo jag vet, men du kan ju använda samma bild två gånger?
alla skrattar
jonas: fan det var en halvtimmes jobb..

just nu sitter jag och tittar på bonde och pratar med greken på msn och SKOLKATALOGEN har kommit.
sandra & janine, cheer bilden är meeeeeeeed!!!! mohahahhaha.

later / louise


Kommentarer
Postat av: Janine

Haha varför är jag inte förvånad? :P

Kom ni ihåg att ta bilder? Vill se hur alla blev! :P Vinner vi? =P

2008-12-19 @ 18:04:42
Postat av: sandra

hahahahahahaha skön dag :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback