trasdocka, punkrockare & baby spice

i torsdags efter skolan så åkte jag, janine & sandra hem till min syster och firade henne lite :) sen hem till mig och fixade oss inför nattinnebandyn! vi skulle vara spice girls men det blev inte så lyckat som vi hade hoppats på... men det gjorde inte så mycket för vi vann matcherna och det var viktigast ;-) så i ettan vann vi utklädnaden som trasdockor och nu sista året så vann vi spelet. grymt tjejer!

halv 5 åkte vi hem till janine och sov där, vaknade halv 3 och skyndade mig hem för att sedan skynda till jobbet..
jobbade från 17-01 och det var riktigt kul, vi hade julbord & det ska vi ha ikväll också :-) då kommer min pappa och alla hans vänner, kul!
efter jobbet gick iallfall jag och sara hem till henne och försökte somna runt 2, men nej då spelar grannarna så jävla hög musik så det dunkade i väggen =/ suck!  somnade iallfall strax efter halv 3..

(imorse) gick jag upp kvart över 1 :-) så jävla skönt med sovis & nu sitter jag hemma hos mamma och antar att jag ska mysa med henne lite innan jag ska till jobbet igen..


jag som trasdocka 2006

Kommentarer
Postat av: Matilda

Grattis till vinsten ;D

Postat av: louise

tack så mycket :-)

2008-12-07 @ 12:54:35
URL: http://louisemarielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback