uppe på övertid?

Är: en sömnlös människa
Ger intryck av att vara: dryg
Mår: så bra som
Ska: tänka efter ordentligt
Har: alldeles för mycket tankar
Bör: sova
Kan: väldigt mycket
Blir glad av: mina vänners närhet

Vill ha: närhet
Skulle vilja: se mig som jag gjorde förut
Tycker om att: träna, festa, chilla, jobba.. allt beror på mitt humör
Drömmer om: något bra
Längtar till: fredag vilket betyder jullov
Fasar inför: nästa dag
Har ett brinnande intresse för: sport

Bryr mig om: min familj & mina vänner
Trivs med: mitt umgänge
Bor i: nykvarn
Klär mig gärna i: jeans & t-shirt eller en snygg klänning med klackar
Dricker gärna: iskallt vatten eller cola med citron
Lyssnar ofta på: låtar som berör mig
Läser: VR
Nu: lyssnar jag wild horses
Arg på: ingen faktiskt
Stolt över: min mamma
Rädd för: cancer
Lycka: när min familj var som den var
Äter: det mesta som är onyttigt tyvärr
Sover: inte många timmar varje natt
Dansar: aldrig nykter
Lever: dagen som om det vore den sista

VILKEN SIDA TYCKER DU BÄST OM HOS DIG SJÄLV?

min starka självsäkerhet

...OCH VILKEN TYCKER DU MINST OM?
måste väl säga att det är min korta stubin


DITT LIV HAR HITTILLS VARIT...?
lyckligt, kaotiskt, fantastiskt, hemskt, you name it..


VILKEN ÄR DIN STÖRSTA PRESTATION?
jag lever med den varje dag


VEM ÄR DIN STÖRSTE FIKTIVE HJÄLTE?

fiktive?

VILKET ÄR DITT/DINA MOTTON?
fullt ös medvetslös
lev livet farligt som ung & kom till helvetet som kung

VAD HAR DU PÅ NATTDUKSBORDET?
jag har inget nattduksbord


NÄR TVIVLAR DU?
när jag blir osäker


NÄR KÄNNER DU DIG STOLT?
när jag har presterat eller gjort någon glad

VILKEN SKIVA ÄR MEST NÖTT I DIN SAMLING?
Brolle jr. ett hjärta som glöder som en gång brann

VAD GÖR DIG FLY FÖRBANNAD?

när man bryter löften

VILKET DRAG FÖRAKTAR DU HOS ANDRA?
oärlighet

VILKEN ÄR DIN HEMLIGA LAST?
att jag håller väldigt mycket jobbigt inom mig


VILKET ÄR DITT KÄRASTE MINNE?
alla mina år med min underbara familj


VILKEN ÄR DIN MEST ÄLSKADE SAK?
just nu min jacka (usch vad opersonligt)


NÄR DU BLIR RIKTIGT SUGEN PÅ NÅGOT, VAD VILL DU HA DÅ?
det jag är sugen på? det varierar ju alltid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback