12:51 direkt från my computer.

Rubriken säger väl allt? att jag är riktigt uttråkad!
Farmor är här och hon putsar våra fönster så pappa slipper vilket jag trodde att jag också skulle få göra!! men icke sa nicke, nu är utsidan klar så nu kom hon in och bad om min hjälp här inne :O ooooh noo. men vad gör man inte för farmor liksom? hur snäll är hon inte, igår när hon kom hade hon köpt med sig ett par jättemysiga tofflor till mig. man blir så glad av sånt så nu får jag offra mig för hennes skull. Sen blir det "21" även kallat black jack, jag typ äger på det så jag ska spela av alla massa stålar tänkte jag. jag vill ha massa nya klääääääder så hoppas att jag drar in storvinsten, mohahhahahaha.

ikväll hoppas jag på partyyyy men en myskväll går ju allttid hem också.
so long /  louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback