bara en vecka kvar, tiden går fort och det gillar vi :)



Nu är det bara en skol vecka kvar innan lovet vilket är riktigt skönt :) jag behöver vila upp mig trots att det är det ända jag har sysslat med i 3 månaders tid nu? konstigt men sånt är livet. Igår var jag i Romme och det var hur kul som helst, har inte åkt skidor sen jag var i Idre förra året.. Jag hade väl kanske velat åka lite fler varierade backar men jag var istället snäll och hjälpte min systers pojkvän att lära sig åka eftersom att det var hans debut ;) hihi. Vi nötte dom gröna backarna ett tag men sen fick jag äntligen åka lite rött och svart, najs!

Runt 10 kom natha towe och johanna hem till mig och vi snackade mest skit och så var vi lite dirrrrrrty också.

nu ska jag fortsätta titta på singing bee / louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback