bloggtönt - I am!

Hittade en hel del snygga kläder men trots det så fick jag bara med mig en väldigt fin väska hem från stockholm.. Det var iaf jättemysigt att strosa runt där med mamma och vi åt på tacobar, yummie :)

Nu väntar jag på att topmodel ska börja och jag har tråkigt, ska nog mysa lite med mamma istället för att sitta här som en tönt och slösa bort mitt liv.. fast ioförsig så är min blogg en stor del av mitt liv.  Sådärja nu fick jag med lite dubbelmoral också och därmed tackar jag för mig.

Tjingelingplingling / lowlow


Kommentarer
Postat av: Lexie

hoppas du får en bra kväll :)

Postat av: Lexie

svar: ne jag förstår inte heller, jag skulle mår riktigt dåligt :o

haham jag minns fkatiskt inte hur jag hittade till din blogg (a) men jag gillar den :D

2008-02-27 @ 21:38:10
URL: http://musicofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback