en vecka till och än är det många kvar.

Hej blogg.se och mina kära läsare
Förra fredagen bar det av till Åland där jag var på cup hela helgen :)
Visst hade vi kul och så men var det inte lite torterande också? jo enligt mig var det de.
Uppstigning klockan 4 svensk tid för en härlig joggingtur på 4km
sen frukost och uppvärming innan matchen klockan 7 också svensk tid.
Lördagen var inte lika dramatisk eftersom att vi fick sova en timme längre, woohoooo :)
vi vann våran grupp och gick därför till semi och den vann vi med 1-0 mot huddinge så då var vi vidare till finalen där vi mötte stensätra eller nått?  och då förlorade vi med 1-0 men det gjorde inte så mycket, vi var nöjda med våran insats!  nog om det.

Den här veckan har gått snabbt, i måndags var jag ledig :)
Tisdagen var däremot jobbig, skola och hård träning.  angelica 17 år <3.
Onsdagen var rolig som vanligt, eller aa vi hade prov i psykologi men det gick bra! sen drama och det är najs!
Torsdagen fick bli en ledig dag det med, missade första bussen och det fanns ingen anledning att åka till skolan för en lektion eftersom att jag slutade 12.   jag skrev istället klart min samhällskunskapsuppgift och det var skönt :)
igår fredag, blev det en skön skoldag och sen mys med mamma hela kvällen. hon slingade mitt hår och det blev inte så stor skilland men snart har jag blont igen.. vänta ni bara ;)  och efter det blev det let´s dance.

Idag ska jag leka med mamma igen, titta på göta kanal 2 och städa rummet.
så det är väl lika bra att sätta fart, hejdåååå

grattis andreas 17 år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback