fotboll och gymnastik!

Idag fick jag förfrågan om att bli gymnastikledare för 10åringar och jag kan lova att det är frestande!!!
Jag har själv gått i gymnastik och det är så himla kul, synd att jag slutade hahahaha :(  men iaf, det jobbiga är att det är på samma dagar som mina fotbollsträningar men på något sätt kanske jag kan pussla ihop det hela, hoppas på det iaf!  jag tror att jag lever för idrott. idag hade vi första utomhusträningen för i år och det gick rätt dåligt men kul var det iaf, hihi.  och tjejer kom igen nu, 8 på träningen? shape up.

Imorgon ska jag ut och springa med towe l (vi behöver bättre kondis!!!!) sen blir det chill tills träningen och efter det ska jag hem till antonia och träffa henne och madde :) ska bli mycket trevligt.
jag säger bara looooov. mums.

hejdå snyggingar / lowhoe?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback