glöm inte bort att du är värdelös

Okej det var väl inte riktigt så jag menade men värdelös det var precis vad min skoldag var idag. Jag går upp klockan 7 för att ta bussen 10 i 8 när jag dessutom börjar 20 i 9, visst det var väl okej.. väl framme i skolan så är vår lärare försenad till lektion nr 2 så vi fick se på en trist film sen ha rast i 1 timme :) det tackar vi för! lektion nummer 2 ska börja och en annan lärare kommer: torben är sjuk idag så därför slutar ni klockan 12 men den här lektionen ska ni göra klart era styrketräningsprogram och blablabla... killarna oseriösa som alltid skiter fullständigt i det och spelar fotboll istället men vi tjejer svettades lite iaf :) nice brudar!

Tog iaf 12 bussen från skolan och fick vänta på nykvarnsbussen i 20 minuter när det dessutom var svinkallt ute :( eller oj just det, jag fick vänta en fucki´n jävla halvtimme på våran skogsbuss för att den var försenad!!!!! jag menar så sällan som våra bussar går, då får de väl förfan se till att passa tiderna, shape up SL. Kommer hem till en rätt deppig mami :(  men hon blir snart lite gladare när vi tar oss in till södertälje för tröstshopping (A)  jag hittade äntligen den där supersnygga kjolen som jag har letat efter och ett passande skärp, mammas plånbok betalade och jag blev riktigt glad :) tack mamma <3

Rätt tråkigt inlägg för er men sånt händer.
Imorgon är det ROMME, mycket najsbajs.
På åsterseende / louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback