middag hos mig.

Igår kom några av mina vänner på middag hos mig, för att fira min 17års dag då alltså och det var rätt mysigt :) vi åt god mat (som jag hade lagat) gud så duktig jag är ;). Sen hade vi lite drinktävling och åt massa frukt och aah, det var helt enkelt. sen så fick jag jättefina presenter också :) tack snyggingar!

Idag har jag varit i skärholmen med papi, fick 3 tröjor i present :) mycket najs! Om 45 minuter ska jag åka hem till angelica och det var jättelänge sen vi umgicks och det är rätt sorgligt faktikst, men ska iaf dit idag och vi ska mysa till melodifestivalen och mada jacuzzi (stavning tack)?  Åh. jag har faktikst längtat efter dig bästis.   evig vänskap tar aldrig slut.

nu ska jag fika lite med papi /  lowlow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback