seee upp i backen, ttttuuusen hhål i nacckkken

Dagens mående: helt ok
Dagens borde: plugga i guess
Dagens frisyr: slarvig knut.
Dagens smink: solpuder, mascara, rouge och ögonbrynspenna
Dagens klädsel: mjukisar, linne och kofta.
Dagens vill ha: magruuuuutor
Dagens längtan: min födelsedag, bara 13 dagar kvar nu ;)
Dagens beroende: ett halsband, svårt för er att fatta men det gör mig stark!
Dagens tråkigaste: mina kläder, vill ha massa nytt nu..
Dagens roligaste: ska träffa Johanna ikväll
Dagens sämsta: inget tror jag
Dagens bästa: att jag fick VG på min inlämningsuppgift i Samhällskunskap A.
Dagens låt: Lisa Nilsson - Långsamt farväl


Kommentarer
Postat av: Johanna

det är väl imorgon vi ska träffas? ;)
Eller är det någon annan Johanna? Måste se om jag hänger med :P puss

Postat av: louise

haha, helt rätt! skrev lite fel där ;) sorry hun men det var du.

2008-02-09 @ 12:50:43
URL: http://louisemarielle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback