alla mina ord har tagit slut, det känns som allt mitt hopp har runnit ut



och alla mina tårar.

Idag var det en skön dag i skolan, jag började vid 20 i 9 och slutade 12 :) det tackar vi Schumann för!
Sen ägnade jag lite tid åt förhäxad när jag kom hem och så köpte jag present till papi som fyller år idag också så grattis pappa aka surgubben!  Min bästa vän Johanna ringde också och ville att jag skulle komma hem till henne och sjunga singstar och mysa med henne och hennes klasskompisar ikväll och det tackar man ju inte nej till. och bara så ni vet så är hon bäst.

image206

du ger mig tusen skäl att våga tro på kärleken
det jag förlorade har hittat mig igen

Kommentarer
Postat av: Angelica

ååh den låten är bra! (L)
älskar er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback