beach 08 tjalalalala :D

Mina veckor är fyllda av jobbiga träningspass men det känns faktiskt riktigt bra inför sommar´n så det är bara att ligga i ;) och jag och Sofia har även pratat om att kila ner till katjas gym och träna lite där, det skulle vara najs! Jag är så jävla pepp på allt som har med träning att göra så det är sjukt men skönt också. min kropp behöver det.

Idag dog jag typ i skolan och det kanske beror på att jag och Sandra hade en av våra värsta skrattattacks dagar men oj så kul dom dagarna är. you raise me up!
Sen kan jag ju berätta att jag ska upp mycket tidigt imorgon för att ta en skön morgonpromenad med ciggis, stark inställning där alltså.

tack för mig, tjingeling och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback