det blir aldrig som man tänkt sig.

Jag måste bara få säga att jag verkligen borde vara med i singing bee för jag är rätt  grym på sånt ;) haha söt jag är men nu tänkte jag berätta om mina planerade dag som blev helt oplanerad tillslut..

Allt började bra, jag gick upp klockan 10 och åt fruukost med mami sen frågade hon om jag ville följa med till IKEA och det var faktikst jättelänge sen jag var där så dum som jag var sa jag att jag ville följa med fast jag hade lovat patrik att vi skulle leka. dumma mig. men sen iaf när vi skulle åka så ringer mammas boyfriend och säger att våran hund har skurit upp sin tass :( så mamma fick titta på det och avgöra om det var allvarligt och blablabla.. det slutade iaf med att vi åkte till södra djursjukhuset och där fick vi läman våran bebis för han var tvungen att sy :(.
Vi åkte hem igen och jag var arg för att min dag itne alls blev som jag hade tänkt mig men tröstade mig med att titta på dirty dancing och den ääääääger så ni vet!

Sen åkte vi och hämtade våran söta lilla vovve igen och han var lite hög men jättesöt :)  och vi kom lagomt hem till singing bee som är muchos bra programius. 

image212
Förlåt alla för en elak dag. jag är arg på mig själv så ni vet.
nu ska jag bajsa. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback