det här är inte okej :(

Åh massa anus på det här!
Jag är faktikst sjuk och har varit det sen i onsdagskväll..
Alltså jag gick och la mig vid halv 2 i onsdags och hade jättesvårt för att sova, tillslut somnade jag och vaknade halv 12 nästa dag ( torsdag ) Gick upp och la mig i mamis säng och somnade om till halv 1 sen kom mami hem på lunch och gjorde lite te till mig. hihi. sen somnade jag vid halv 2 igen och gick inte upp förns klockan 10 över 5! det är sjukt men är man sjuk så är man.. Sen åt jag iaf jättelite mat och gick och la mig vid halv 7 igen, vaknade halv 8 och då tittade jag på the golden child med mami. Gick och la mig vid halv 1efter att ha tittat på se upp för dårarna med min lillebror.

Det här inlägget var inte okej, jättetråkigt.
adjö

Kommentarer
Postat av: Rättaren

I can't live WITHOUT you. ;)

2008-01-04 @ 16:54:47
Postat av: Felicia

krya på dig sötis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback