Ett bra slut av 2007 inleds med en bra början av 2008!

Kvällen var gryyyym!
Den började med middag hos mamis vänner och sen kilade jag vidare hem till pappa en sväng innan det var dags att röra sig mot enhörna..
Jag och Johanna hade bestämt oss för att hålla ihop hela nyår så det var ingen tvekan om att det var vi som drog dit. 

Vi kom dit och det var många där som jag aldrig hade träffat förut men dom var trevliga så det var skönt ;)
Vi korkade upp och drog igång shejkandet, det blev riktigt bra drag  och jag tror nog att min och daves låt får bli "wanabe" med spice girls" och sen var ju 12slaget super också. Pontus som höll i festen höll tal och det var sött. Sen gick vi tillbaka in och jag och emma hade väldigt kul åt "era jävla idioter" by thomas schumann. hahaha! Kvällen fortsatte hur bra som helst och tillslut tog jag och Johanna en taxi runt kvart i 3.  Väl hemma hos min papi åkte maten fram och fyfan va jag proppade i mig :).

image194
Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara kvällen bättre men det nya året kunde absolut inte firas in på något bättre sätt.

Kommentarer
Postat av: Pontus

Alltså seriöst, mitt tal.. Inte okej? haha lr hur? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback