"Han är typ 34 år och vi ungar knäckte han"


Tror ni att jag garva när Dave fällde den kommentaren eller? det gjorde jag iaf, jag doooog ;)
Igår var jag hemma hos söder och det var jättemysigt :) vi tittade på sverige - canada och vi hejade faktiskt jättemycket ;) haha sött. sen sjöng vi singstar också, jag var rätt kass men det gör inget för det är kul ändå.
Sen när jag kom hem så blev det såkalrt film med mig själv som vanligt och jag tittade på "barnaskrik och jäkelskap" alltså den är så himla rolig, jag garvar lika mycket varje gång och jag har säkert sätt den runt 50 gånger ;)

Idag var jag tvungen att stå i anuscafetèrian i bjhallen :(  massa anus på det!
Sen kom iaf Sandra till mig och vi gjorde nästan klart våran redovisning som ska vara klar på tisdag (A). Vi var faktikst ganska duktiga, hihi.

Men nu mina kära vänner så tänker jag ge upp bloggandets för idag. adjö


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men då behöver du inte läsa gullet! Ingen tvingar dig :P

Postat av: Johanna

Hihi, lite kanske ;) älskar dig

2008-01-06 @ 22:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback