jag är död

Hej alla mina fans, runt 20 st?! Seriöst ni måste bli fler. hihi.
Men det var inte det jag ville skriva om, nej jag tänkte berätta att jag är näst intill död idag för imorse när jag skulle upp till skolan klockan 7 så var jag helt enkelt tvungen att ligga kvar och ta en sovmorgon! Visst det var väl inte så bra med tanke på att jag hade min första psykologi lektion idag och jag missade halva, shape up louise! Sen hade vi drama också och ååh va det var roligt :) det är lätt ett av mina favoritämnen och förhoppningsvis så ska jag klara ett MVG. Fick sluta 2 istället för 4 och det behövdes idag så när jag kom hem städade jag mitt rum och åt mat, men sen mina vänner blev det sängen direkt! Så jag har sovit från 5 till 9 nu på eftermiddagen och min kropp mår inte alls bra :( fyyyyy!
Oj vilket klagoinlägg det här blev =/ men jag fick ju iaf med att draman var rolig ;)

Jag vill öppna mina ögon och se, jag vill torka mina tårar och le, jag vill lära mig förstå att det kommer aldrig gå

Kommentarer
Postat av: Hurtig

Du har fan 20 st som läser, jag tyckte du ska vara glad över de. ;)

2008-01-10 @ 16:59:35
Postat av: Anonym

Haha, jag diggar dig/ en trogen lasare

2008-01-11 @ 12:17:52
Postat av: louise

en trogen läsare: det förstår jag ;)!

hurtig: okej, lite glad men det är ju många som har öer 100 =( anus. hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback