jag blir tokig.

Skolan driver mig till vanisinne om man nu kan säga så?  sött var det iallafall.
Bara så ni vet så sätts betygen i naturkunskap B imorgon och jag har lite smått panik över att min dator dampar så nu blir det till att fixa allt imorgon i skolan =/ hur ska jag hinna. jag är sämst på inlämingsuppgifter och så är det bara.

Men till något roligare som har med skolan att göra...
Idag tillbringade jag min lunchrast tillsammans med Sandra och Kristof och vi hade himla kul och var lite coola sådär för vi hängde faktikst vid kpiatorn hela rasten. slå den!  mohahahahaha. Och Kristof bjöd på lite sång också faktikst, vi fick höra This Moment och I will always love you. mycket sött fast sandra sa att han var lika dålig som mig och att det verkligen var kasst. det tackar man för. wooowoooo.

Kul inlägg? Langa en kommentar isåfall :)
natti natti sweeties


Kommentarer
Postat av: Hurtig

Jag är också ganska kass på inlämningsgrejer faktiskt.. Fett kasst!

2008-01-18 @ 15:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback