jag orkar inte mer!

Jag ljuger defenitivt inte när jag säger att jag inte orkar med skolan längre, åh det är verkligen jobbigt att ta sig upp på mornarna :(
Imorse var en sån dag så när klockan ringde stängde jag av den och sov vidare. Missade en redovisning i skolan men det var det absolut värt. haha.  jag går typ under namnet "skolkare" i skolan men vad gör man inte för fansen? oj gud vad söt jag är.  Det var iaf en slapp dag och vi slutade 2 och vanligtvis så är jag inte hemma förrän halv 4 :O tro det eller ej, men idag var ffp snäll och skjutsade hem mig :) tack.

Sen ikväll blir det som vanligt brottning
men något annat som bara händer en gång om året är att min söta vän Sarah fyller år.
17 idag faktikst, grattis gumman <3

image213

bye bye anusar.


Kommentarer
Postat av: Sarah

hah, vilken jävla bild du hittat. Men tack så mycket iallafall hjärtat!

2008-01-27 @ 00:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback