jag säger bara drama :)

Hello babes.
Idag var det drama igen och jag älskar verkligen det, tänk er själva.. 3 timmar då man bara kan skoja och ha kul på skoltid! Det är grrryyyyymt och idag skrattade jag mig igenom hela våran sketch men oj va kul det var.
 bilder komemr på
http://louisemarielle.bilddagboken.se

Sen tänkte jag att det kanske kunde vara lite kul för er att veta att jag inte har några kläder, som man brukar säga "jag är pank" fast nu är jag liksom "pank på kläder"  itne så kul faktikst men nästa helg ska jag hem till min söta vän angelica och då ska jag sno med mig lite kläder för hon har snigg stil.

Unibet, tjalalalala.. jag har inget mer att skriva så hejdåååååh

Kommentarer
Postat av: sanna

Fin blogg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback