kvällspromenad med bebis.

Igår hade jag tänkt att gå och lägga min lite tidigt men så fick jag höra att hurtig var i nykvarn så jag knallde ut på en kvällspromenad med han runt kvart över 12 och sen träffade jag lite annat folk så jag var inte hemma förrns 1 och det var inte bra! Och när jag precis hade somnat så ringer telefonen och jag får damp såklart men aa, sen vaknar jag vid 4 av att jag får mess också. det var inte okej! Gick iaf upp vid halv 9 och åkte iväg till Katrineholm och spelade sm kval i dm men det gick åt helvete, vi vann 1 match, förlorade 1 och spelade 2 oavgjorda. jag sög anus mycket så jag är ganksa lack nu bara så ni vet alltså.

Imorgon är det skola igen och jag har ingen lust alls och så ska jag till mami.
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback