nu är jag verkligen igång med träningen!

Igår så hade jag somsagt fotbollsträning och jag var rätt peppad tills jag fick höra att det är fys som gäller på måndagar, snacka om nitlott! men jag kämpade mig igenom träningen och efteråt kändes det riktigt skönt :) och idag då, skolan började och det blev en rätt skön start förutom att jag och sandra hade redovisning direkt på morgonen :( men vi lyckades rätt bra med den trots våra dåliga förberedelser så vi får se hur det blir med betyget där!  Just det, jag glömde kanske nämna att träningen igår gav mig träningsvärk as hell och jag har lidit hela dagen och då är ju inte direkt ett brottningspass på 1,5 h vad man önskar sig?! Nej inte direkt men det är bara bita ihop för beach 08 here i come! Jag visste att träningen skulle bli jobbig, men såhär jobbig? nej det hade jag inte räknat med, hanil spydde och vi andra var lagomt trötta när träningen var slut! Nu är det bara att kämpa varje tisdag till februaris slut och sen är vi förhoppningsvis ett mycket starkare lag :)
image205

Så om jag hade träningsvärk idag kommer jag vara död imorgon!
goodbye & goodnight

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hihi, ja liite kanske ;) Men sen ska jag testa en ny sak och se om jag lyckas hitta en bra bild till varje blogginlägg jag gör ;) hihi. puss älskar dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback