sommarnatt 4.

som sagt så styrde miche igår igen.
alldeles för lite folk men ändå helt okej :)
vi höll igång med ölspelet och som vanligt så var det trevligt folk
och god dricka.
hahahaha. sött alltså.
sara & erik styrde efterfest med kortspel.



idag vaknade jag halv 1 vilket inte var okej!
hatar att sova bort dagen.
menmen
åkte iallfall till hökan där jag träffade antonia & sarah.
vi njöt i 1 minut sen började det regna.
inte najs, men vi satt kvar dumma som vi är.

åkte hem till min sis
åt pizza & tittade på csi.

åkte hem och städade.
sen har jag jobbat i 3 timmar.

så nu ikväll blir det en lugn hemmakväll för imorgon ska jag jobba hela dagen.
pengar rullar in som det ska
det går bra nu.

/ louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback