sommarnatt

jag har varit på öland i 9 dagar
i skåne 2 dagar
i danmark 4 dagar

allt var sjukt najs.
jag älskar att umgås med johanna
vi är bara så cooola tillsammans.

i onsdags började förkröket på den nya fotbollsplanen här i stora nykvarn
jag, tove, sarah & johanna körde volley och snackade skit.
mycket skratt blev det också.
efter det blev det en snabb sväng förbi danne för att sedan dra vidare till emil
trevligt folk
god dricka
och fint väder, vad mer behöver man?

igår åkte jag till johanna och stekte lite, väldigt lite men åndåå....
på kvällen gick jag & tove hem till macpac och badade jacuzzzzzzii
med grabbbarna sej.
det var mysigt och det slutade naket.
mihihihihihiihih.
efter 5 timmar gav jag upp och gick hem.

idag styr miche!



vi ses i dimman / louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback