stockholm i mitt hjärta

skansen igår då..
gick upp halv 7 för att ta tåget till sthlm halv 8.
jag, sarah, tove & johanna.
eftersom att det var bussstrejk också så fick vi knalla från centralen mne det var rätt härligt i sommarvädret :)
vi kom till skansen runt halv 9 kvart i 9 och det var såklart kö.
men vi kom in rätt så fort och vi kutade för att få bra platser =)
det tog ett tag innan vi bestämde oss för vart vi skulle sitta men aa.
skit samma det blev samma som förra året!
vi spelade kort, åt sallad, tog massa kort och stekte i solen.
vi blev även fotade av aftonbladet så ni kan ju hålla utkik i tidningen ;)

efter en låååång väntan så kom regnet :O
jag och johanna fick tag på varsin snygg rock ^^
så vi satt inlindade i en sån i en halvtimme typ.
sen var det dags för mat och när vi var klara så hade solen kommit fram igen.

towe & natha kom.
även två andra oinbjudna idioter.
vilket förstörde min allsångstämning =/.
orkar inte prata mer om det för jag får damp!
cp cp cp cp cp cp cp cp

allsången var najs.
och vi skrek ihäl oss på kung för en dag.
tappade nästan rösten.
sen knallade vi tillbaka till centralen och tog tåget hem 22:50!


fler bilder på
http://louisemarielle.bilddagboken.se
/ louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback