midsommar baby

ja, dagen började med frukost hemma hos farmor i gnesta :)
löste lite korsord och var allmänt "gammal" men det är najs!

sen åkte vi hem, jag gjorde i ordning mig och brände årets midommarskiva såklart.
därefter bar det iväg till fam. Öhlén runt 1 tiden och sillen dukades väl fram någon timma senare.
kröket började i samma veva.
cider efter cider
shot efter shot
drink efter drink
you name it!
måste bara säga det att jag rekommenderar tequila rose för er som inte smakat.

vi lekte lite och såklart vann mitt lag, inte för att skryta men vi var grymma. mohahahah
och självklart blev det mycket skratt också.. våra familjer är coola
runt 8-9 tiden så blev det grillning & det var väldigt gott.

halv 10 gick jag för att mötra sofia..
vidare gck vi hem till jimmy som styrde men det var rätt segt
fast ändå väldigt trevligt.

tillsist så gick i alla fall jag & jimmy in och la oss och tittade på "hem till midgård"
sen somnade vi i typ en kvart och då insåg jag att det vore skönt att komma hem till sin egna säng.
mycket riktigt så knallade jag ut för att hämta min väska i partytältet.
WHAT, BORTAAAAA???????????
a men tror ni att jag fick panik eller?
mmm, men det var lugnt. hittade den ute på tomten sen =)
kastade upp den på axeln och vandrade hemmåt.

och där slutade min midsommar
klockan 03:40 typ.



KYSSS PÅ DET / louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback