mm jag lever...

och det är mina fötter beviset på.
dom värker efter två dagar på terrassen men varför klaga?
cash is king liksom.

gårdagen då, stekte på hökan med tjejerna.
och då menar jag verkligen stekte
jag var röd som en kräfta på ryggen ,men aja..
sen kilade jag iväg och jobbade från 16-22.
efter det kom det lite folk till my place så det blev lite chillkrök.
extra roligt var det att träffa chrille & co som jag inte har sett på år&dar.
sen  somnade jag och johanna vid 03.45

och idag.
upp vid halv 11, frulle (apelsin) hahahaha
sen kom mamma och hämtade mig
vi åkte till gnesta ( det är ju liksom gnestadagen)
där träffade jag alla gnestabor in my class.
sweet

sen var det raka vägen hem
byta kläder och åka iväg till jobbet..
16-22 var det väl tänkt men neerååå
det blev istället 16-01
så det blev varken att gå till towe eller att åka till L
får se om han dyker upp?
inte särskilt troligt men aaa..

så, då vet ni lite mer om mitt inte så intressanta liv för tillfället.
/ louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback