uttråkad var namnet.

matchen igår, vad ska man säga?
det var riktigt kasst
menmen
hoppas på vinst mot ryssland nu då annars är vi körda.

annat som har hänt idag då.
eeeeh
ja men vad har hänt då?
aah just det nu kom jag på det...
ABSOLUT INGENTING
fyfan vilken tråkig dag alltså.

eller okej jag träffade mamma och det var kul :)
var ett tag sen nu.
misss her a lot

och nu har jag precis tittat på allsångupplägget för i år.
vilka joinar 1 juli?
gå in och kolla på
www.svt.se/allsangpaskansen

bye babes / louise som vill köpa ett liv för en femma

Kommentarer
Postat av: Janine!

Åååh jag hade velat följa mee! Men tyvärr åker jag tidigt på morgonen till Italien!! :/ Trist!!

Kommer sakna dig goos!!

2008-06-18 @ 12:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback