En väldigt vacker vårdag.

Igår var det så jävla fint väder, man blir så glad av det :) och så kommer längtan till sommaren också såklart!
ge mig nu tack
Iallafall så åkte vi till skogen och tog en mysig promenad där med våran vovve och så grillade vi lite korv också hihi :) ganska mysigt, synd bara att det inte var den familjen som det brukade vara för min högsta önskan kommer aldrig att gå  i uppfyllelse och det stör mig :( jag saknar det lika mycket varje dag och jag lider lika mycket också för den delen.  men nog om det nu.

Snart kommer min bästa vän johanna och vi ska se på melodifestivalen och mysa om det inte dyker upp något annat ;) men det gör det säkert inte, vi bor ju liksom i nykvarn! Men man vill ju inte missa björn gustavsson heller så det gör väl inte så mycket. förresten så kan han få bli min man. japp han är perfekt för mig, tihi.

              

see you later alligator / louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback