F&S, here i come

image265från och med nu så ska jag börja på friskis och svettis, jag måste ju hålla igång när jag inte har fotbollen längre. för jag tänker inte lägga på mig ännu fler onödiga kilon ;) hihi

nu ska jag bara se till att köpa mig ett kort så jag kan köra igång sen :)  synd bara att jag kommer vara där och pumpa/gympa själv :O men det ska väl förhoppningsvis lösa sig! jag vet att killarna i klassen brukar häääänga i gymmet där så jag kanske träffar dem någon gång ibland när dem pumpar ;) hahah.

och just det, jag kanske ska bli gymnastikledare för små tjejer också men vi får se lite hur det blir med. skulle iaf vara kul.

mycket tråkigt inlägg, behövde skriva av mig lite kände jag.
men nu är det dags för 52 sidor psykologi!
tjohej / lowlow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback