hos carrie :)

Igår blev inte kvällen direkt som palnerat.
först skulle vi ha myskväll tills vi fick veta att det var lokalfest i östertälje så då fixade vi oss och drog..
vid hamn fick vi veta att det  inte var något men att det var i fornhöjden så då åkte vi dit istället men där fick vi ju såklart inte komma in. inte ens dom som var bjudna? konstigt. iaf så träffade jag phagen killarna och det var ju ett tag sen så det var ju faktikst kul :) iaf så slutade det med att vi åkte tillbaka till phagen och gick hem till fanny och tittade på scrubs :) sen gick jag och carina hem vid halv 1 och somnade nästan på direkten :D

Imorse vaknade jag av mitt anusalarm som ringde halv 7!!!!!
kunde iaf somna om och sen när vi gick upp vid 10 så gjorde carina jättegod frukost till mig :)
smoothie
macka
och kokta ägg.
mums

hejdåååå / lowlow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback