jag kan inte förstå att det är slut :'(

alla åren som jag har spelat fotboll, tänk.. alla minnen och alla vänner jag har fått genom den.
nu är allt slut och jag kan inte förstå det :( det här var det värsta beslutet jag har tagit i hela mitt liv. jag kom precis hem från samlingen där jag berättade och jag hann inte ens gå 1 meter därifrån innan tårarna rann. det här har varit bland de bästa sakerna i mitt liv och jag lät en person förstöra det? det är inte sant. jag kan knappt tänka på annat nu.

alltså jag blir så rörd av all den här tiden, tänk hur många timmar jag har lagt ner på det här av mitt liv. det har verkligen varit en stor del av mig. och nu kommer jag säkert aldrig mer tillbaka. men det har varit den bästa tiden någonsin. tack för allt.

                                   

mycket glädje och många tårar men det här var det bästa / louise fäldt

Kommentarer
Postat av: Freddan

Usch vad tråkigt att sluta med något som man älskat så mycket och lagt ner så grymt mycket tid på. Men du har säkert funderat på ditt beslut länge och de beslutet var säkert helt rätt och sen om du ångrar dig så är de ju bara att ta på sig skorna igen och springa ut på gräsplanen. :D:D:D Hare bäst :D

2008-03-10 @ 22:49:51
Postat av: Fotboll

Ingen tvingade dig att lägga av, brinner man verligen för någonting ger man inte upp. Då kämpar man.. Och förresten finns det alltenativ, t.ex kan man byta klubb......

2008-03-11 @ 12:47:36
Postat av: louise

freddan: ja precis jag har verkligen tänkt och det var ju inte så att jag bara kom på att jag ville sluta. det är något som jag har funderat på sen vi fick ny tränare typ.. desamma :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback