johanna och lowlow här :)

Vi börjar med att hälsa att alla är sexiga och att vi vill ha er nu!!!
Men mest vill vi ha varandra och det är nice.
Johanna ska färga mitt hår snart och det är också nice.
Sen så kanske hon joinar mig i duschen när jag ska duscha, kan bli farligt ;)
Min vän alltså johanna, har hål i sina mjukisar och det är för att jag ska komma åt bättre säger hon, men hålet är på knät så nu är jag loooost. johanna tar över....

Hello you sexy motherfuckers! How you doin'?
Ni ska bara veta vilken kväll vi kommer att ha! Och alla ni vacktsa läsare... Om hon går konstigt i morgon så vet ni varför! Vi kommer köra stenhårt på alla sätt och vis!
Just nu står hon och porrar loss och försöker förföra mig så jag är lite distraherad med bloggandet, men det kanske ni förstår?
Nej, om jag skulle se till att slå slag i saker och ting och ta tummen ur arslet och sätta den i någon annans... Ni vet nog vems..

Okej, now I´m back in buissnes!!!!!!!!!!
jag har bara en sak att säga.
ODIIIILADIII

image267
NOW.. LET`S GET DIRRRRRRTY!


Kommentarer
Postat av: sandra the king

ni måste vara de sjukaste människorna på jorden ;D haha

2008-03-13 @ 21:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback