kommentarer...

Jag skriver blogg för att jag tycker att det är kul och det ger mig helt enkelt något.. men jag skriver precis vad jag vill, när jag vill och hur jag vill det sen är det ju upp till andra att tolka det som man vill men vad är det här liksom? "Ingen tvingade dig att lägga av, brinner man verligen för någonting ger man inte upp. Då kämpar man.. Och förresten finns det alltenativ, t.ex kan man byta klubb......"  
kommenterat i inlägget " jag kan inte förstå att det är slut :'("

*jag skrev aldrig i inlägget att det var någon som tvingade mig att sluta
*jag har kämpat så pass länge att jag inte orkade ge det mer tid
*visst kan man byta klubb men jag såg inte det som ett alternativ i det här läget

jag älskar kommentarer det är det som gör det extra kul att blogga men släng dit namnet också.
du som nu skrev den här kommentaren brukar säkert vara inne på min blogg? du kan ju berätta vem du är.

:) / louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback