MELODIFESTIVALEN

OJ OJ OJ, väldigt sliten efter i fredags. sov 3 timmar :O halv 4 till halv 7 men det är också nice. sen åkte vi hem runt 11 och jag tog en powernap när jag kom hem :) sen på kvällen var jag med johanna och vi tittade på melodifestivalen och tog våran återställare 22:20 HAHAHAHAHA, orka att hela dagen redan hade gått ;) men vi är ju coola så det är okej. perrelli vann och det var helt rätt, hennes låt är mycket gryyyyym! och jag älskar frida feat. headlines låt :) det kommer bli 2008 sommardänga ;)

Idag har jag och mamma varit inne i södertälje en snabbis, jag köpte två tee´s och solpuder :)
och nu måste jag plugga till mitt anatomi prov.

jag är trött på allt så nu kör jag mitt eget race.
tyck om mig eller låt bli, din förlust inte min!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja jag håller med dig lollo!
FRIDAS LÅT ÄR SÅ JÄVLA BÄÄST! ;)

Postat av: Sandra

louise, vilka kom absolut sist i melodifestivalen? och sen kan du ju säga mig varför? ;) haha

2008-03-17 @ 19:34:29
URL: http://odiladi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback