sliten efter en kväll med spriten

haha söt rubrik.
kvällen började nice, vi kom hem till agge och han hade en grym lägenhet på söder. alltså vi snackar hiss in i lägenheten, utsikt över vattnet (mittemot grönalund) och sjysst balkong :) mera sånt! Vi shejkade men mest bara ange och johanna så hon blev arg på mig och helt plötsligt är jag en förrädare? elakt sagt men sånt man får ta när man glider runt och glassar.  hihi va rolig jag är.  det var jättekul att parta med phagen gänget för det var som sagt ett tag sen och så fick jag faktiskt en ny vän :) greken, jättesnäll :)
sen var jag på lyset, jag steg in i dimman och började med mina otroligt äckligt jobbiga fyllemess till han som jag heslt vill glömma. mycket dumt gjort louise, shape up nu.

se på oss, värsta härliga bilden :)
image273
sen steg vi in i dimman / louise

Kommentarer
Postat av: Sandra

louise, var det kille nummer 2 du messade? :O din dumme idiot. och när fan tänkte du skriva i vår blogg då? jag håller med johanna och ange där lite, förrädare ^^
och vem var greken? en tjej eller kille? jag känner nämligen en som kallas för greken, hon heter nicole i vanliga fall, hihi.

Postat av: Antonia

haha fan va söt du var på bilden babygirl (L)

2008-03-16 @ 20:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback