cashflow

oh jaa.
jag jobbade som sagt på terrassen idag, kändes bra :)
och det gick helt okej också måste jag erkänna.
ställer gärna upp fler gånger.
min plånbok blir mycket lycklig också.

efter jobbet åkte jag hem till sofia där vi chillade.
några spelade guitarr hero (inte jag - kändes taskigt att glänsa)
och aa, jag gick hem runt 12.
mötte niklas och nu ligger han och snarkar bredvid mig.
tack tack tack tack tack
kenny låter som 20 stycken tillsammans och är full som en gris.
pappa och sara är på fyllefester.
herregud, vad har jag för omgivning?
sanslöst alltså.

nog om det, nu tänker jag lägga mig på andra sidan om aset bara för att det känns bättre.
fast bara lite, eller kanske mer än lite men ändå inte för mycket.

/ louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback